3 съвета за организиране на незабравим тиймбилдинг
Организиране на тиймбилдинг е най-доброто, което може да направите, ако искате да подобрите комуникацията между служителите, да насърчите сътрудничеството между тях и цялостно да подобрите работния процес. Вероятно ще попитате как. Вижте нашите 3 съвета. В днешната статия ви разказваме как да организирате успешно и запомнящо се фирмено събитие.
Изберете подходящо време и място
Колкото по-голям е екипът, толкова по-трудно е да се съобразите с всички. Но ако ръководите малък колектив, попитайте служителите дали имат личен повод, който би им попречил да дойдат. Най-добре планирайте тиймбилдинга в работно време. Никой не би искал да пропусне отдавна планирана семейна почивка или рожден ден на свой близък. А и обикновено всеки има планове за уикендите.
Важно е да вземете предвид също дали екипът “гони” краен срок. Вие най-добре познавате естеството на работата си. Проверете дали в близките дни около събитието предстои издаване на работен проект.
За да бъде вашия тиймбилдинг успешен, трябва да изберете и подходящо място. Под подходящо имаме предвид обстановка, различна от ежедневната офис среда. Независимо дали изберете да отидете на планина, да изберете хотел или тръгнете към морето, важно е да предоставите комфорт и възможности за забавления.
Определете цел и бюджет
Знаете, че за да измерите ефективността на каквото и да е, трябва преди това да си поставите цели. Помислете в началото какво искате да постигнете с това организиране на тиймбилдинг.
Важно е да помислите за бюджета, който сте готови да отделите за събитието. Той до голяма степен дефинира рамката какви активности и храни може да включите в програмата.
Тиймбилдингът може да е награда за екипа по случай успешно справяне с голям проект. Вариант е да предоставите възможност на служителите да се опознаят по-добре в неформална атмосфера. Със събитието може да искате и просто да съчетаете учене и забавление, за да повишите мотивацията и подобрите работния процес.
Помислете за игри за сплотяване на екипа и не пренебрегвайте храната
Отделете време да помислите как да направите цялото преживяване интересно. Включете различни активности – игри, състезания, творчески работилници, дори логически предизвикателства. Всички те ще стимулират комуникацията между участниците. А и кой не обича игри? Те добавят нотка забавление към събитието, като едновременно насърчават екипния дух и сътрудничеството. Пътуването до избраното от вас място също може да бъде уплътнено с различни игри или разговори между колегите.
Улисани в търсене на забавни за тиймбилдинг идеи, не забравяйте да помислите за изхранването. Да, активностите и игрите са важни за подобряване на екипната работа и сътрудничеството между колегите. Но нали знаете какво казват – гладна мечка хоро не играе.
Един от начините да гарантирате, че участниците ще имат настроение и енергия е да предоставите време за почивка и хранене. Добре е да изберете храни и напитки, които да отговарят на различните вкусове и предпочитания. Леки закуски, освежаващи напитки, засищащ обяд и вкусна вечеря – всичко трябва да е на ниво, за да имате сили за игри.
За тиймбилдинг около София изберете хотел Морени
Ако сте в търсене на подходящи за тиймбилдинг хотели около София, свържете се с нашия екип. Ние от хотел Морени ще изготвим индивидуална оферта, съобразена с броя души, които ще присъстват, желан вариант за изхранване и времето на престой.
Хотелът е разположен на крачка от столицата, като същевременно гарантира спокойствие сред природата. Намира се на 1780 м надморска височина, в чудната прегръдка на Витоша, и само на 20 минути от центъра на София.
Предлагаме изхранване на свободна консумация, индивидуално сет меню или на плата. Лоби барът и ресторантът разкриват уникални гледки към планината. Вдъхновението и приятното прекарване са гарантирани. Разположените до всяка маса контакти позволяват да вършите работата си без проблем. Wi-Fi е безплатен и наличен на територията на целия хотел.
Хотелът не разполага с конферентна зала, но ресторантът, лоби барът и външната тераса могат да бъдат преобразувани за вашето фирмено събитие.